2010年5月5日水曜日

「未来的湖畔の高級別荘」シーン5-円形中庭



HD画質( 1280pix×720pix)のアニメーションを公開しました。

私たちは螺旋階段を上り、2階の寝室に至る。私たちの視線は居間を見下ろしている。
それから、私たちの視線は、中庭の中央へと移動する。すると、私たちの視線は、回転しながら、居間とダイニングを見回し、下降してゆく。そして中庭中央の地上に至る。
見上げると、円形の中庭が見え、その先に、青い空が光っている。私たちはトラス状の柱を潜り抜け、湖面へと去ってゆく。
私たちは、湖面に繭の形の別荘が映っているのを見る。

((データ:3D・BIM設計による建築アニメーション///
レンダリングは MicrostationV8i(SELECTseries 1) Luxology///
HD画質 1280*720 ))

----English----
Futuristic luxury villa on the shores -scene5-Circular courtyard:

We climb a spiral staircase. And we went into the bedroom on the second floor.
Our eyes are looking down the living room on the first floor. Our eyes are moving to bed on upstairs.
Then, our eyes are moving to the center of the courtyard. And then our eyes and goes down.Our eyes turn to look at the living room and dining room, and reach the ground at central courtyard.
We looked up, see the circular courtyard, before that, the bright blue sky.
We dive through truss-like pillars, goes out to the lake.We see that reflected in a cocoon-shaped villa on the lake.

((Data:This architectural animation created by 3D ・ BIM design.///
Rendering by MicrostationV8i(SELECTseries 1) Luxology.///
This animation is HD quality-1280*720.///))

0 件のコメント:

コメントを投稿